تمام من

این بلاگ دست کم این فایده را برای من داشته که از نهاد جهان سومی و از سرنوشت شومی که در آن نهفته بودم ژرفتر آگاه شوم.

تمام من

این بلاگ دست کم این فایده را برای من داشته که از نهاد جهان سومی و از سرنوشت شومی که در آن نهفته بودم ژرفتر آگاه شوم.

ظاهر

یک لحظه صدای توپ و نواخت خاص سال تحویل .....

چه اتفاقی افتاده ......شاید سالی جدید آمده........

و من که شرمگینم از خودم از اینکه همان آدم سال قبلم ، با همان کاستیها و با همان ضعفها.

شاید صدای توپ لحظه ی تحویل سال به سان یک شوک باشد برای من ، برای منی که تغییر نکرده ام و در راستای نابودی به پیش میرانم.

شاید همان پسرک 9 ساله ام که دنبال توپی می دوید .... درست که تنهائی ام به دنبال آن توپ 21 ساله شده اما تنها گذر زمان و ثانیه ها در ثبات بی تحرک من رونده ی روزها بوده و من همان آدمم که ضعف هایم را همچنان دارم و امید دارم که صدای توپ 88 برایم شوک خوبی باشد.

جالب ترین و البته رایج ترین اتفاق برای همه اتخاذ تصمیم و انتخاب هدفی برای رسیدن است:

مانند یک تعهد شخصی است که در شروع سال جدید درباره‌اش تصمیم می‌گیریم. این تصمیم می‌تواند تغییر یک عادت، تحول در شیوه زندگی یا هر مورد شخصی دیگری باشد.
اهدافی که بیشتر انتخاب می‌شوند، معمولا کم‌کردن وزن، پس‌اندازکردن، پیداکردن یک شغل بهتر، خوردن غذاهای سالم، زندگی سالمتر ، کاهش استرس، مسافرت‌کردن، کمک‌های خیرخواهانه، مستقل‌تربودن، یادگرفتن چیزی جدید و ... است.

اما نکته‌ی جالب این که در تحقیقی که گروهی از پژوهش‌گران انجام دادند، در حالی که ۵۲ درصد افراد از موفقیت در تصمیمات و اهداف انتخابی خود مطمئن بودند، تنها ۱۲ درصد افراد در پایان سال به اهداف ابتدای سالشان رسیده بودند.
پس بهتر است اهدافمان را واقع‌بینانه انتخاب کنیم و برای رسیدن به آن‌ها تلاش کنیم

اما بعد از آغار سال ......

با هر سختی که بود عدد 7 را وارونه کردیم 88-

حال سال نو شده و باید طبق عادت تبریک گفت و البته نو شد و کلیشه های مرسوم را به جا آورد. بعد هم باید صله رحم را به جا آورد و به دیدن فک و فامیلی رفت که در طول سال چشم دیدن هم را ندارند و از لحظه ای که می آیند به مبل و پرده ها خیره می شوند که آیا جدید شده یا نه و موقع رفتن هم اینقدر با خلوص نیت برایت سالی خوب آرزو می کنند که خنده ات می گیرد.
یاد وضعیت بغرنج انتخابات خرداد ماه خنده ام را تلخ میکند.....تلخ به سان سالی که گذشت.

در حیرتم از این همه تعجیل شما

از این همه صبر و طول و تفصیل شما

ما خیر ندیدیم از سال قدیم

این سال جدید نیز تحویل شما.

سال نو ..... تبریک

نظرات 13 + ارسال نظر
محسن 4 فروردین 1388 ساعت 15:03 http://www.M0rtalKombat.com

سلام وبلاگت واقعا عالیه به منم سربزن
بهترین کیلاگر دنیا با قابلیت اتصال به سیستم قربانی
بهترین سی دی هک در ایران
کلاسهای فوق العاده ویژوال بیسیک از مبتدی تا حرفه ای
برنامه تبلیغ در بلاگفا
و 100 ها برنامه تووووپ دیگر همگی در
www.m0rtalKombat.com
www.MortalKombat.ir
با قراردادن لینک باکس ما در وبلاگ خود و سپس ثبت لینک خود آمار وبلاگ خودتون رو 10 برابر کنید
www.Padash.Mihanblog.com

نی 11 فروردین 1388 ساعت 01:02 http://www.peiambar114h.blogfa.com

باپوزش از تمام شاعران متعصبه!شعر بدین گونه تغییر یافته
بس که بد می گذرد عمر به این مردم خوب!!!!
مردم از عمر چو سالی گذرد عید کنند
شکلک

ایگرگ 21 فروردین 1388 ساعت 10:59

امسال اصلا صدای توپ نیامد به خاطر بچه های غزه فقط صدای تاپ قلب ها اونم شاید

مجید 11 اردیبهشت 1388 ساعت 15:00

تلخ به سان عمری که گذشت

نیما 21 اردیبهشت 1388 ساعت 01:09

من مثل تو هستم
فامیلامونم مثل همه

آشنا 27 اردیبهشت 1388 ساعت 23:05 http://www.hamianesabz.blogfa.com

در این دوران سرد تاریکی که از هر جهت سوزِ سردِ ی می آید
تنها امید ما به طلوع افتاب است:
((برای ای آفتاب صبح امید / که در دام شب هجران اسیرم))
آری
من اگر برخیزم تو اگر برخیزی همه بر می خیزند
پس بیا با هم بخوانیم:
یه شبی مهتاب/ ماه میاد تو خواب/ منو میبره........

احسان 1 خرداد 1388 ساعت 00:51

بغرنج؟

نسرین 24 خرداد 1388 ساعت 21:59

بردند
بردند
بردند
وطنم تبعید شد.

لطفا" 27 خرداد 1388 ساعت 03:24

http://eteraz88.mihanblog.com/

pix2pic 24 تیر 1388 ساعت 04:26 http://pix2pic.blogsky.com

سلام عزیزم تبادل لینک میکنی؟
بعد از 32 روز بیش از22344عکس
(بزرگترین مرجع عکس pix2pic)من با این نام لینک کن
منتظرمااا>حتما بهم سربزن خوشحال میشم
من روزانه بیش از 200 عکس و پست تو وبلاگم میزارم
برای پیشرفت بهم نیاز داریم مگه نه؟؟!!
باهر شرایطی هم که باشی باهات تبادل لینک میکنم!
زود باش منتظرم بدووووووووو

الی آخر 27 تیر 1388 ساعت 14:26

متنفرم از این آشنایان
از این دوستان
از این خود

میثم 2 شهریور 1388 ساعت 16:39 http://www.asalz87.blogfa.com

سلام.دوست خوب.سر بزن

ناظم 24 شهریور 1388 ساعت 01:08

سلام من اومدم اما تو نیومدی بی وفا.راستی امنیت بلاگفابیشتره یا این که باهاش کار می کنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد