تمام من

این بلاگ دست کم این فایده را برای من داشته که از نهاد جهان سومی و از سرنوشت شومی که در آن نهفته بودم ژرفتر آگاه شوم.

تمام من

این بلاگ دست کم این فایده را برای من داشته که از نهاد جهان سومی و از سرنوشت شومی که در آن نهفته بودم ژرفتر آگاه شوم.

..::به نام تنها کسی که شکست نخوردنش در زندگی قطعی است::..

----------------------------------------------------------------------------------------------

سلام-

بلاگ جدید - این بار در بلاگ اسکای

و باز هم همان حکایت همیشگی

من می خواهم بنویسم..........

   بنویسم آنچه را که میدانم

                آنچه را که آموخته ام

                   و آنچه را که زیسته ام

------------------------------------------------------------------------------------

نظرات 7 + ارسال نظر
زریر 11 خرداد 1387 ساعت 02:44 http://saansiz.blogsky.com/

نوشتن بیرون جهیدن از صف مردگان است.
موفق باشین.

ارتباط 11 خرداد 1387 ساعت 06:45 http://www.ertebat.blogsky.com

سلام
یکی از دوستان پیشنهاد کرد وبلاگتون رو ببینم . واقعا وبلاگ جالبی دارید . مطالب هم واقعا به دردبخوره .
دلم می خواد باهم تبادل لینک داشته باشیم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشید وبلاگ من رو با نام
۩۞۩ بی پرده زنان و مردان را ببینید ۩۞۩ لینک کنید . و حتما به من اطلاع بدید که وبلاگ شما رو با چه نامی لینک کنم .

محسن 12 خرداد 1387 ساعت 11:33

سلام
تو بازم خونتو عوض کردی . اومدی بلاگ اسکای
مبارکه.... مبارکه
بهت سر میزنم
فعلا

احمد 24 خرداد 1387 ساعت 14:45

بلاگ اسکایت مبار ک.
حرفت درست.
سرت سلامت.

خسته 25 خرداد 1387 ساعت 23:51

شروع کن بازم بنویس....
ما که هستیم
تا ببینیم چی میشه

منصور 28 خرداد 1387 ساعت 19:46

آلالای لای لای لای لا لای
الای لا لای لای لا لای لا لای
مبارکه

ممد 31 تیر 1387 ساعت 18:37

یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد