تمام من

این بلاگ دست کم این فایده را برای من داشته که از نهاد جهان سومی و از سرنوشت شومی که در آن نهفته بودم ژرفتر آگاه شوم.

تمام من

این بلاگ دست کم این فایده را برای من داشته که از نهاد جهان سومی و از سرنوشت شومی که در آن نهفته بودم ژرفتر آگاه شوم.

حقایق ناپایدار

حقیقت چیست ..... واقعیت کدام است.

?

این روزها بد فرم با پارادوکس حقایق ناپایدار در تعامل هستم.

سرگیجه دارم و دائم ایپوبروفن می خورم.

گیج و حیران بر مرز سایه روشن ایستاده ام - در خوشبینانه ترین حالت مثل آن شاگرد دباغ هستم که در گذر از بازار عطرفروشان سرگیجه می گیرد و از حال می رود(شاید داستان بر عکس باشد).

نمیدانم کدام طرف راسته دباغ هاست و کجا بازار عطرفروشان و من از کجا به کجا رفته ام اما هر چه هست در آشفتگی دست و پا میزنم، جامعه ای که به ما می گوید بسیاری از آنچه می دانستیم و تحسین می کردیم اشتباه است و نیروئی نامرئی که ما و ارزشها و آرمانهایمان را به حاشیه می راند ....... نمی دانم شاید ایراد از من است.

اما .......... فقط .......... شاید.

نظرات 8 + ارسال نظر
فصل نو 12 خرداد 1387 ساعت 00:35 http://fasleno.blogsky.com

مرز سایه روشن...جالب بود
از این مرز گذشتن واقعا سخته و ...این سرگیجه هم با قرص رفع نمیشه!

موفق باشی

محمد 12 خرداد 1387 ساعت 11:34

تو آخرش از بس بروفن می خوری میمیری

خزان 12 خرداد 1387 ساعت 11:37

این مسئله ای که روش دست گذاشتی بعضی وقتا دیوونه کنندس...........

یه نفر 22 خرداد 1387 ساعت 15:32

من میدانستم همه چیز زا اصلا همه چیز را
در حد خودم عالی بود آره عالی بود نمی گم خوب عالی بود
ثبات کو کجاست
آه و حسرت کاش حتی یک ۲۴ ساعت

شهلا 24 خرداد 1387 ساعت 14:38

مزخرفه --- مثل خودت---- چیو می خواهی ثابت کنی

نادیا 27 خرداد 1387 ساعت 22:38

ّبه آرمانهایت پایبند باشّ

حامد 1 تیر 1387 ساعت 11:57

تو آخرش از بس بروفن می خوری میمیری

حمید 31 تیر 1387 ساعت 18:44

به به ... مبارکه
کی اومدی اینجا
حقیقت با واقعبت تفاوت داره تفاوتشم سخته
گیج کنندس حالا فکر کن یه روز بگن حقیقته حقیقت نبوده دیگه چه شیر تو شیری میشه..........نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد