تمام من

این بلاگ دست کم این فایده را برای من داشته که از نهاد جهان سومی و از سرنوشت شومی که در آن نهفته بودم ژرفتر آگاه شوم.

تمام من

این بلاگ دست کم این فایده را برای من داشته که از نهاد جهان سومی و از سرنوشت شومی که در آن نهفته بودم ژرفتر آگاه شوم.

فارغ از تمام توهّم ها ------ رئالِ رئال

اینجا زمان می ایستد     زندگی رنگ می بازد       عشق می میرد.

SOLITARY 
ببخشید عشقی نیست که بخواهد بمیرد
من ، نه از عشق بدم نمی آید ، مجالی برای عاشقی ندارم ، لاجرم عشق می میرد.
«تو به من خیره می مانی و من باز می گویم -- نه مضطربم و نه پریشان -- اینگونه هستم و اینگونه می خواهم باشم.»
سالها پیش بود برای خودم لباس عافیتی دوختم ، جیبش خالی از تمام افیونهای زنانه و تارپودش چنان محکم که با ناخنک هیچ ابلیسی نخ کش نشود.
وقلبم را دادم از شمال تا جنوب ، از شرق تا غربش حک کنند : این اراضی در طرح می باشد هر گونه خرید و فروش آن غیر قانونی است.

----------------------------------------

هی با توام آی زندگی ، کر خودتی
           ساده دل و خام و زود باور خودتی
                         بیهوده مکوش تا مخم را بزنی
                    عاشق بشوم ، نه جان من خر خودتی

 

نظرات 10 + ارسال نظر
ارتباط 12 خرداد 1387 ساعت 08:35 http://www.ertebat.blogsky.com

سلام
واقعا وبلاگ جالبی دارید . خیلی از وبلاگتون خوشم اومده .
خوشحال می شم ما رو لینک کنید و اجازه لینکتون رو به ما بدید .
عنوان لینک ما
۩۞۩ چقدر جذاب هستید؟ ۩۞۩ هست .
اگه با تبادل لینک موافق بودید حتما به من اطلاع بدید که شما رو با چه عنوانی لینک کنم .

فرهاد 14 خرداد 1387 ساعت 16:06 http://miracle.blogsky.com

با حرفت موافقم اسیدی...حیف که استقلالی وگرنه علاوه بر حرفت کارتم درست بود...

فصل نو 15 خرداد 1387 ساعت 22:47 http://fasleno.blogsky.com

متن جالبی بود..خصوصا طرح اراضی!

همیشه شاد باشید

محمد رضا 17 خرداد 1387 ساعت 01:59

تو این دوره زمونه پیدا کردن آدمهای باحالی مثل خودت که هنوز حد اقل یه اسمو زنده نگه میدارن خیلی بهم انرژی میده . دست درست . مر۳۰

سارا 20 خرداد 1387 ساعت 18:53 http://www.randeshode.blogsky.com

سلام
ممنون.نفس کشیدم .همین الان .ولی خیلی وقته این کارم شده .آه و ناله نمی کنم .ولی معتقدم به هر چیز معتقدی برات وجود داره.
زیادم پروفن نخور چون پوکی استخوان میاره اونوقت مجبوری این دو روز مزخرف زندگی رو مزخرف تر سر کنی.اگرم دوست داری که خود دانی.
ولی خب پیشنهاد ساده ای بود که حداقل الان چسبید.
کسی نمی خواد آدم رو خر کنه )البته این نظر منه!(این خود آدمه که زیاد به چیزی گیر می ده تا دچار شه!گفتم دچار یاد سهراب افتادم!!!
در هر صورت انقدر نگو خر نمی شم.دیوارا گوش دارن!یه وقت دیدی شوخیشون گرفت و ....
حال خوبی نداره .پس هیسسسسس
موفق باشی و پایدار

حمید 22 خرداد 1387 ساعت 15:29

جالبی-- بلاگت قشنگه--رئال می نویسی
تک تک------هستی

منصوره 26 خرداد 1387 ساعت 15:36 http://fasleno.blogsky.com

سلام
خیلی وقته اینجا مطلب جدید نیست!؟

شاد باشی همیشه و بیشتر بنویس!

نجمه 27 خرداد 1387 ساعت 22:54

سلام
امشب وقت نکرده ام که مطالب وبلاگ رو بخونم اما مطمئنم که خیلی جالب هستن
دوباره بهت سر می زنم.
موفق باشی

مرد 30 خرداد 1387 ساعت 11:23

مرد بودن .... مردانه زندگی کردن....مردانه مردن

عشق 1 مرداد 1387 ساعت 02:15

یعنی راست میگی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد