تمام من

این بلاگ دست کم این فایده را برای من داشته که از نهاد جهان سومی و از سرنوشت شومی که در آن نهفته بودم ژرفتر آگاه شوم.

تمام من

این بلاگ دست کم این فایده را برای من داشته که از نهاد جهان سومی و از سرنوشت شومی که در آن نهفته بودم ژرفتر آگاه شوم.

EURO 2008

EURO 2008
هیس.... ساکت .... می شنوی صدا پای غولهای اروپاست که می آید.
شنبه 18 خرداد 1387 مصادف با 7 ژوئن 2008 روز آغاز سه هفته فوتبال ناب در جهان بود .
من نیز مثل تیم ها از هفته ها قبل خودم را برای آغاز سیزدهمین یورو آماده کردم ، اردو زدم ، و حتی دیدار تدارکاتی دیدم فینال جام باشگاههای اروپا به اضافه چند دیدار یورو 2000 من را از فضای لیگ حرفه ای خودمان بیرون آورد تا یکباره از لیگ خودمان به نظاره سطح اول فوتبال دنیا نروم که اگر اینچنین می شد ممکن بود دست کم سکته ای بزنم.. 
اما حال آماده ام و برای دیدن بازیها لحظه شماری می کنم ، لحظه شماری برای دیدن ستاره های گرانقیمت در چمن های  یکدست ورزشگاه های اتریش و سوئیس ، لحظه شماری برای ورود ایتالیا به بازیها ، برای نظاره ی بازی الکس دلپیرو بازی کریس رونالدو و صدها ستاره ی دیگر.
راستی تا به حال دقت کرده اید من و شمائی که این بازیها را می بینیم چقدر خوشبختیم.......
 

آهای خوشبختها : به شانزدهمین جام ملتهای اروپا ، میهمانی  اشرافزادگان زمانه خوش آمدید.

نظرات 4 + ارسال نظر
سعیده 28 خرداد 1387 ساعت 19:31

maelome ke az on asheghaye asile football hastia
movafagh bashi

ممد 30 خرداد 1387 ساعت 11:19

ایتالیاتم که صعود کرد دیگه چی میخواهی
به امید قهرمانیش

مهسا 1 تیر 1387 ساعت 11:50

عجب جام قشنگی شده
فقط حیف که فرانسه حذف شد
به امید قهرمانی ایتالیا

علی 5 تیر 1387 ساعت 18:35

نمیشه
نه نمیشه
نه اصلا نمیشه
نه راه نداره
اصلا
نه نمیشه
نه جام بدون ایتالیا نمیشه
نه نمیشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد