تمام من

این بلاگ دست کم این فایده را برای من داشته که از نهاد جهان سومی و از سرنوشت شومی که در آن نهفته بودم ژرفتر آگاه شوم.

تمام من

این بلاگ دست کم این فایده را برای من داشته که از نهاد جهان سومی و از سرنوشت شومی که در آن نهفته بودم ژرفتر آگاه شوم.

غول آبی به آسیا بازگشت

دیروز استقلال قهرمان جام حذفی شد

 

--بیم دارم ورنه می گفتم امیر خان یک خداست

 

--ایران به استقلال تعظیم کرد ، استقلال به آسیا سلام

 

--اینجا در استادیوم آزادی تهران ۱۰۰.۰۰۰ نفر یکدل و یکصدا آرمان خودشونو فریاد میزدن که یکباره آرمان دوست داشتنی ، دست یافتنی شد.

نظرات 7 + ارسال نظر
پوریا 1 تیر 1387 ساعت 11:52

الالای لای لالای لالای
الای لا لای لای لا لای لا لای
استقلال قهرمان شده
خدا میدونه که حقشه
به لطف یزدان و بچه ها
استقلال قهرمان شده
استقلال قهرمان شده
الالای لای لالای لالای
الای لا لای لای لا لای لا لای

امیر 1 تیر 1387 ساعت 12:03

ایول استقلالی
سرت بگیر بالا
آره ما قهرمانیم
سرور هر چی لنگیه
امیر قلعه نوعیه

بابک 2 تیر 1387 ساعت 19:43

ایول دادا دمت گرم
به امید قهرمانی در آسیا

سارا 5 تیر 1387 ساعت 18:32

قهرمانی مبارک تمام استقلالیها

آبی 7 تیر 1387 ساعت 14:46

آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم
ما شیشه نبودیم که با سنگ بمیریم

محمد 12 شهریور 1387 ساعت 01:42

سوراخ همیشگی
استارت زدید واسه رتبه ۱۳

نیایش اس اس 5 اسفند 1387 ساعت 16:25

آبی یعنی غرق در خوشحالی یم
عشق میورزم که استقلالی یم
آبی یعنی آسمانی بر سرم
سرخ یعنی فرش های قالی یم
گر سرم را ازتنم سازی جدا
باز میگویم که استقلالی یم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد