تمام من

این بلاگ دست کم این فایده را برای من داشته که از نهاد جهان سومی و از سرنوشت شومی که در آن نهفته بودم ژرفتر آگاه شوم.

تمام من

این بلاگ دست کم این فایده را برای من داشته که از نهاد جهان سومی و از سرنوشت شومی که در آن نهفته بودم ژرفتر آگاه شوم.

تغییر

امروز مینویسم که میخواهم عوض شوم، توضیح نمیدهم که چقدر می خواهم عوض شوم ، یا چه چیزهائی از خودم را عوض کنم. فقط به خودم اشاره می کنم من اشاره کردن را دوست دارم . فکر میکنم دنیای امروز دنیای اشاره هاست. به قول مولانا (آنکس از اهل بشارت که اشارت داند)

صبح زودتر از خواب بیدار می شوم ،نه به خاطر دانشگاه  نه به خاطر اینکه درس بخوانم و نه به خاطر بازی تشریفاتی والیبال ایران و کره نه ، فقط برای اینکه بیشتر در بیداری زندگی کنم فقط همین و فرصت بیشتری به خودم بدهم . طبق روال معمول شبها هم که تا نیمه شب بیدار هستم و نهایت خوابم 5 ساعت می شود  و می خندم به تمام آسیبها و مرضهائی که می تواند در اثر کم خوابی نصیبم شود مگر چقدر زنده هستم گور پدر همه شان و در عین حال ایمان دارم به جمله ی چگوارا (دیگر نباید خفت)

تغییر می کنم ، خیلی ساده یک مزه ی جدید را امتحان می کنم من آدمی هستم که خیلی کم به سمت چیزهای امتحان نکرده می روم ولی سعی می کنم به غایت چیز هائی که امتحان کرده ام برسم  اما این هم جزء همان برنامه عوض شدنهای من است  امروز برای اولین بار انبه می خورم مزه ی خوفی دارد اما خوفتر از آن برای من امتحان کردن یک چیز به این جدیدی است ، دهنم گس می شود ، شادی عجیبی میدود زیر پوستم . این برنامه هر روز من است انجام دادن کاری جدید هر چند بسیار کوچک : حتی در این حد که  بر روی شیشه اتوبوس با انگشت رباعی قشنگی بنویسم که فقط خودم بتوانم بخوانمش . روی شیشه اتوبوس می نویسم:
سرد است تبی که در تنم افتاده
نام چه کسی از دهنم افتاده
یک روز یقینا خفه ام خواهد کرد
دستی که به دور گردنم افتاده

یک دختر کوچولو تاکید می کنم ، کوچولو که موهایش را از دو طرف بافته است برایم از توی ایستگاه دست تکان میدهد کوچکتر از آن است که جمله ی مرا خوانده باشد اما فکر می کنم جوابم را گرفته ام ، یک نفر برایم از صمیم دل ، دست دوستی تکان داده است ، واقعیِ واقعی.

امروز صبح که زودتر از خواب بیدار شدم روی آینه ی ضد بخار بخار گرفته ی دستشوئی نوشتم :

 

آفتابی لب درگاه شماست که اگر در بگشائید، به رفتار شما می تابد. 


 تغییر

نظرات 13 + ارسال نظر
نیچه 7 تیر 1387 ساعت 01:47

ماری که نتواندپوست بیندازد نابود می شود.به همان سان جان هایی که از تغییرباورهایشان باز داشته می شوند از جان شدن باز‌می‌ماند.
{نیچه}

بی هویت 7 تیر 1387 ساعت 14:42

تغییر کن
تغییر کن تا زنده بمانی
و الا در گرداب متعفن شخصیت خود غرق خواهی شد.
------------------------
امتحان کن
امتحان کن چیز های جدید را
والا در منجلاب بد رنگ تجربه هایت گم می شوی.
------------------------

chenge 7 تیر 1387 ساعت 14:51

تغییر مال کسانی است که خود را قبول ندارند
تغییر کردن عین بی شخصیتی است
تغییر نشان دهنده ی سست عنصری است

محمد 7 تیر 1387 ساعت 14:56

تغییر و تغییر کردن یه بحث پیچیده و حساس است
اینکه آیا باید تغییر کرد؟چطور و چه جور؟
لوازم و ابزار تغییر چیست؟چه نوعی از تغییر خوب است؟
تا چه حد باید باشد؟ و ...............
ممنون میشم اگه یه کم روشنتر به این مبحث مهم بپردازی

علی 7 تیر 1387 ساعت 14:59

حالا که رو یه مبحث مهم دست گذاشتی منم با ممد موافقم که بازش کنی.ما هم خوشحال میشیم.
موفق باشی / مثل همیشه که هستی

آنشرلی 8 تیر 1387 ساعت 02:27

شاید حواسمان نباشد ولی یادمان باشد که با تغییر زنده ایم

سارا 9 تیر 1387 ساعت 03:27 http://www.randeshode.blogsky.com

خوبه .حتی در حد یک تنبه .من خیلی تغییر رو دوست دارم .ولی توان می خواد .اگه به چشم یه پیشنهاد بهش نگاه کنم پیشنهاد خوبیه .این روزا خوب نیستن .شاید بشه تغییرشون کرد. فردا انبه خواهم خورد!

طاها 11 تیر 1387 ساعت 00:33

بنویس که خوب مینویسی

امیر 11 تیر 1387 ساعت 15:03

داریم زندگی می کنیم .... کار می کنیم و هزار و یک عمل دیگر
پس مجبوریم تغییر کنیم.

امیر 11 تیر 1387 ساعت 15:10

داریم زندگی می کنیم .... کار می کنیم و هزار و یک عمل دیگر
پس مجبوریم تغییر کنیم.

نسرین 12 تیر 1387 ساعت 13:05

تغییر ، تحول ، تنوع
رمز زندگی آدم
تغییر کن تا موفق شوی.
متن فوق العاده ای نوشتی
تغییر کردن رو با یه تغییر کوچک نشون دادی
کار جالبی بود

آتنا 1 مرداد 1387 ساعت 02:13

من امروز انبه خوردم
باور نمیتونی بکنی چقدر برایم جالب بود.
خوشحالم

میزگرد 24 مرداد 1387 ساعت 23:02 http://saatebad.blogsky.com

من من
من من
من من
من من
من من
من من
من من
من من
من من
دایره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد